Thursday, May 21, 2020

Zelanda Berria 1

Zelanda Berria eta kontu zaharrak. Badira 20 urte kontinentez kontinente bizikleta bidaiak egiten hasi ginela. Gauza asko aldatu dira... gu aldatu gara... mundua aldatu da... Materiala hobea erabiltzen dugu, komunikazioa errezagoa, teknologia berriak, informazio zehatzagoa...baina oinarrizkoena hor dago; bideak, aldapak, mendiak, errekak, herriak, jendea, bizikletak eta gu. Gure ilusio eta ametsak bizirik. Beste maila batean, baina bizirik.
Oraingoan ni bakarrik. Hilabete eta erdi aurretik.
 2019ko Abenduak 31n hegazkina hartu eta 2020ko Urtarrilak 2an Christchurchera iritsi. Hego hemisferioko uda gozatu nahian.


Christchurchera iritsi eta erreztasun guztiak aireportuan bertan bizikleta montatzeko.


Azken urteotan bi lurrikara jasan dituen hiria. Horrela gelditu zen katedrala.




Egun bat Christchurchen behar nituen gauzak erosi eta bizikleta prestatzeko eta hegoaldeko irla ezagutzeko ilusioz betea abiatzen naiz Urtarrilaren 3an





 Rakaia River


 Nere etxea hurrengo hilabete eta erdian





Tekapo Lake





Aoraki mendia (Mount Cook) eta Pukaki lakua.


Alps 2 ocean  txirrindentzako bidea jarraitzen ari naiz Oamaruraino.




Baten batek ate hauek asmatu zituen motorrak ez sartzeko. Ondorioz, parrila gaineko guztia askatu behar nuen horrelako ate bat igaro behar nuen bakoitzean



Orokorrean bide erreza baina aldapa hau igo behar izan nuen ere. Kurba bakoitza erronka bat






8 egun eta 533K Oamaruraino. 
Hemen egun bat geldirik txirrindari aldagailu berria jartzeko, saltoka bait zebilen bide osoan.
Fokak, pinguinoak gauez eta herri nahiko xelebrea.









No comments:

Post a Comment