Saturday, May 1, 2010

San Francisco



San Franciscon bueltaka,
txino bati su eske
san franciscon...
bueltaka

Zaharra eta berria, berria eta zaharra
denak lurrikara erraldoiaren zain

Jack Kerouac-ekin gurutzatu naiz
bere kale maitatuenean pasiatzen
dedoz etorri da
Mota guzitako jendea kaleetan
hiri guzietan
etxerik ez dutenek
supermerkatuetako karritoa bultzatzen dute
deskapotableak ala trolebusak
kartoizko oheak
San Franciscon, Txikierdin eta Nueva Yorken


Itsasoa eta badia, zubi handiak eta zubi famatu bat
eguzkia eta lainoa, haizea eta olatuak
bi kaio
eta kalea itsasoan bukaten da
ibaiak bezala
eta txinoak Chinatown-en
eta latinoak Mission-en
eta turistak niri galdetzen
eta ni ez naiz hemengoa
baina orain gehiago
naiz
hemengoa
eta hangoa
pixka bat gehiago naiz
izen baino
izan

ez da bale handi bat
ezta izeberga ere
bihotzik gabeko harkaitza
aldegiteko ur adina ez da
edo alderantziz
zebra itotzeko haina

bilatzen dugun gauza berri oro
beti izan genuen beste zerbaiten isla da
mugitu ezin den bale bat
ez da bere isla
irla bera da


San Francisco bizarre
zebra?
marmoka naiz

Oaklandek New Yorken kontra galdu
edo nola iritsi beisbol partidu batera azkeneko jokaldia ikustera

2 comments:

  1. Jo Totxo, nola zauden...
    "azken arnasa eman nahi nuke
    itsasoari begira..."
    Ongi etorri Kantauri itsasora!!!

    ReplyDelete
  2. Plajiatzen ona naiz.
    Bale bat bezela iritsiko naiz Kantauri itsasora, kostara hurbiltzeko beldurrez, bazpadare urazpitik, poliki eta flotatzen.

    ReplyDelete