Thursday, February 16, 2012

NEGUA!

Asteazkenean Gorbeiara joateko aukera izan nuen.
Eguraldiak hobera egingo omen zuen...Euskalmeten arabera.


 eguzki printza bat noizean behin...






Baina zerua gris "xamar", euria eta haizea


Eder basoan...



Basotik ateratzerakoan haizea
gero eta laino itxiagoa...


Gorago eta bisibilidade eskaxagoa
eskien puntak besterik ez dut ikusten
eta txuria
Siberiako haizea Gasteizerako bidean...
nire aurpegitik pasa ondoren
eta halako batean...


Maritxu sube al monte y veras
a la cruz del gorbea brillar
y en lo mas alto tu gritaras
aurrera mutillak!
trialalara trialalara


gaseosa krus del gorbea
gure gaseosie!




Jeitsiera; bastoiak esku batean, GPSa bestean eta gezia jarraitu.
Mugimenduan ala geldirik nengoen ere ez nekien
hasieran elur ona baina ezin ikusi
gero ikusi bai, baino elur txiklea
bai, elur txiklea
ez dut txiklean inoiz eskiatu baina horrela imajinatzen dut

Euskalmeteri eskeinia


No comments:

Post a Comment